loading...
♥ღ๑۩۞۩๑LOVE&ME๑۩۞۩๑ღ♥
جابر بازدید : 132 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (1)

اس ام اس های جدید سوزدار و غمگین

اس ام اس های جدید سوزدار و غمگین
چقد سخته وقتی ازت میپرسه: ناراحت شدی ؟ اشک از چشات بریزه و بگی اشکال نداره …


چقد سخته وقتی ازت میپرسه “ناراحت شدی ؟”
اشک از چشات بریزه و بگی اشکال نداره …
.
.
می روم اما چمدانم را نمی برم …
سنگین است روزهایی که بی تو زندگی کرده ام !
.
.
نقش درخت خشک را بازی می کنم ، نمی دانم باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن ؟
.
.
مسافر بی بدرقه من
اینقدر بی صدا رفتی که از وداع جا ماندم ، باز به غیرت چشمانم که آبی پشت سرت ریختند !
.
.
گاهی دلم برای گوشهایم می سوزد
طفلکی ها سکوت را هم باید گوش کنن !
.
.
مدت هاست بی آن که باشی با تو زندگی کرده ام !
.
.
چند روزیست دست هایم را با چند کتاب و نوشته سرگرم کرده ام اما گول نمی خورند ، هیچ چیز معجزه ی دست های تو نمی شود !
.
.
چقد دردناکه آچار فرانسه همه باشی ولی خودت گره های کور زندگیت رو به زور دندونات باز کنی …
.
.
حالا دیگر شیشه پَهن عینک دودی هم قرمزی چشمهایم را قد نمی دهد !
.
.
ﮔﺎﻫﯽ ﻣﻌﺸﻮﻕ ﺑﺮ ﺧﻼﻑ ﻗﻮﺍﻧﯿﻦ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﻋﻤﻞ ﻣﯽﮐﻨﺪ
ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻧﺰﺩکتر میشوی، ﺩﻭﺭﺗﺮ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ می ﺭﺳﺪ
ﻫﺮﭼﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ اش ﺑﯿﺸﺘﺮ می ﺷﻮﺩ، ﺑﺰﺭﮒ تر ﺑﻪ ﻧﻈﺮ می ﺭﺳﺪ
ﭼﺸﻢ ﻣﯽﺑﻨﺪﯼ، می ﺑﯿﻨﯿَﺶ
ﭼﺸﻢ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ، ﻧﯿﺴﺖ
ﻫﺮﮔﺎﻩ ﺩﯾﺪﯼ ﭼﻨﯿﻦ ﺍﺳﺖ، ﺻﻤﯿﻤﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﺑﮕﻮ !
.
.
اشتراک من و دریا دلشوره هایی ست که درونمان موج می زند اما هیچکدام تو را نمک گیر نکرد !
.
.
گاهی وجود تو را کنار خودم احساس می کنم اما چقدر دلخوشی خوابها کم است ؟!
.
 .
.
هیچکس بعد هیچکس نمرده ولی خیلیا بعد از خیلیا دیگه زندگی نکردن …
.
.
همه جا هستی
در نوشته هایم
در خیالم
در دنیایم
تنها جایی که باید باشی و ندارمت ، کنارم است !
.
.
می خواهم یادت را طلاق دهم ولی چکار کنم که از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم !
.
.
بى تفاوت نیستم فقط دیگر کسى برایم متفاوت نیست !
.
.
این روزا توپِ توپم اما پنچرِ پنچر !
.
.
فکر نکن که به پایت می نشینم …
بلند می شوم ، آرام چرخی میزنم و مطمئن می شوم که نیستی
بعد برمی گردم سَرِ جایم، سرم را می گذارم روی زمین و می میرم !
.
.
نمی دانم به مسافر دل بستم یا مسافر شد آنکه به او دل بستم ؟!
.
.
بازی را من برده ام ، نتیجه را ببین :
اشک ، هیچ به نفع من …
.
.
من مانند هم سن و سال های خودم نیستم که هر روز یک آرزویی دارند برای آینده …
من تنها یک آرزو دارم و آن این است که شبی بخوابم و دیگر بلند نشوم
تا نشنوم
تا نبینم
تا نشکنم
تا هر روز چندین بار نمیرم …
.
.
زورم به تو نمی رسد
به جاده التماس می کنم ، برگردد
.
.
از یاد …
از دست …
از حال …
از رو …
از بین …
به خودت که می آیی می بینی رفته ای !
.
.
گفتی : “تا شقایق هست ٬ زندگی باید کرد”
شقایق هست اما تو نیستی ، حال چه باید کرد ؟
.
.
بی هوا رفتی و من بی نفس ماندم …
.
.
وای از خیال تو که وقتی می آید دلم را گرم می کند و چایم را سرد !
.
.
ترسم از آن است که آنقدر پیر شوم که دندانی برای روی جگر گذاشتن نداشته باشم ! …

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جديد اس ام اس عاشقانه غمگین مخصوص دخترانه و پسرانه سال 92

ﻫﺮ ﺁﺩمی ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﺩ . . .
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ
ﯾﮏ جایی
به ﯾﮏ ﻫﻮﺍﯾﯽ
ﺑﺮمبگردد !
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﺴﺖ !
ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ !
::
::
هیس …
حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام
بگو کسی حرفی نزند
بگذار لحظه ای آرام بگیرم …


sms جديد اس ام اس عاشقانه غمگین


خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره میان خنده هایی بلند!
::
::
میگوینــد: بــاران کــه میزنــد ,
بــوی ” خــاک “بلنــد می شــود…
امــا ,اینجــا بــاران کــه میزنــد ;
بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود …!
::
::
دلم که گرفته باشد باصدای دستفروش دوره گرد هم گریه میکنم!
چه رسد به مرور خاطرات باهم بودنمان…


sms جديد اس ام اس عاشقانه غمگین


بارانِ سربی میشود
وقتی نیستی میریزد بر سرم
خاطراتـــــتــــــ . . .
::
::
من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند
و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی …
چه بلاتکلیفند خاطراتمان !


sms جديد اس ام اس عاشقانه غمگین


می آیی . . .
عاشق می کنی . . .
محو میشوی . . .
تا فراموشت می کنم ، دوباره می آیی . . .
تازه می کنی خاطراتت را . . .
محو میشوی . . . .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کوه های غرورم از گناه رفتنت آب شده ؛ تا قبل از سیل برگرد …
سیل که بیاید همه را با خود می برد حتی خاطراتت را !
::
::
موقع Delete فولدر خاطراتت ، ذهنم Error می دهد !
گمانم یکی از فایلها در حال اجراست . . .
جمله های عاشقانه کوتاه زیبا

کاش دفتر خاطراتم چراغ جادو بود
تا هروقت از سر دلتنگی به رویش دست می ‌کشیدم ،
تو از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی …
::
::
من خاطرت را میخواستم نه خاطره ات را . . .
::
::
زیر درخت سیب نذر کرده ام به آمدنت …
فصل شکوفه زدن از خاطرات نزدیک است !
::
::
میروم تا در آغوش خاک قرار گیرم ، و تمام خاطراتمان را به خاک بسپارم
چون دیگر بعد تو پناهی بهتر از آغوش خاک ندارم . . .
::
::
دست خالی‌ که نمی‌شود به پیشواز خاطره رفت !
من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد راه می‌‌افتم …

جمله های عاشقانه کوتاه زیبا

به هم میرسیم ۳ نفر میشیم
من و تو و شادی
از هم دور میشیم ۴ نفر میشیم
تو و تنهایی، من و خاطره
::
::
گاهی باید فاتحه خاطره ای رو خوند !
وگر نه همون خاطره فاتحه تو رو می خونه . . .

جمله های عاشقانه کوتاه زیبا

از بعضی از آدمها تنها خاطره می ماند !

از بعضی های دیگر هم هیچ !
خاطره ساختن لیاقت می خواهد !
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شعر عاشقونه و غمگين
می روم اما بدان یک سنگ هم خواهد شکست
آنچـــــنان که تارو پود قلب من از هــــم گسست
می روم با زخم هـــــایی مانده از یک سال سرد
آن همه برفی که آمـــــد آشـــــــیانم را شکست
می روم اما نگویــــــــی بی وفــــــا بود و نمــــاند
از هجوم سایه هــــا دیگر نگــــــاهم خسته است
راســــــتی : یادت بمــــــــاند از گـناه چشم تو
تاول غــــــربت به روی باغ احســــــاسم نشست
طـــــــرح ویران کـــردنم اما عجیب و ســــــاده بود
روی جلد خاطــــراتم دست طوفــــــان نقش بست
شعر عاشقونه و غمگين
دیگه دیره واسه موندن دارم از پیش تو میرم
جدایی سهم دستامه که دستاتو نمی گیرم
تو این بارون تنهایی دارم میرم خداحافظ
شده این حس تقدیرم چه دلگیرم خداحافظ
دیگه دیره دارم میرم چقد این لحظه ها سخته
جدایی از تو کابوسه شبیه مرگ بی وقته
دارم تو ساحل چشمات دیگه اهسته گم میشم
برام جایی تو دنیا نیست تو اوج قصه گم میشم
دیگه دیره دارم میرم برام جایی تو دنیا نیست
به غیر از اشک تنهایی تو چشمم چیزی پیدا نیست
باید باور کنم بی تو شبیه مرگ تقدیرم
سکوته من پر از بغضه دیگه دیره دارم میرم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اس ام اس عاشقانه غمگین و غمناك پيامك خفن عاشقانه غمگین اس ام اس هاي قشنگ عاشقانه 2013 مجموعه پيامكهاي احساسي غمگين و زيبا

 

شاید برایت عجیب باشه این همه آرامشم

خودمانی میگویم ، به آخر که برسی فقط نگاه میکنی  . . .

.

.

.

غمگینم مثل عکسی در اعلامیه ی ترحیم که خنده اش همه را می گریاند . . .

.

.

.

سرنوشتم چیز دیگر را روایت میکند / بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند

قلب من با هر صدا با هر تپش با هر سکوت / غرق در خون یکنفس دارد دعایت میکند . . .

.

.

.

آرامـــش یعنــــی :

هـر وقت قهـــر کــــردی

مطمئــــن بـــاشـی کـــه تـــا آشتـــی کنـــی هیـــچ کسی جـــات رو نمی گیــــــره

.

.

.

عاشقانه هایم همه رابه زانو زده !

توبه عشق چه کسی ایستاده ای . . .

.

.

.

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت

تو ساده باور کن ، که سخت دوستت دارم . . .

.

.

.

دیگر پیام هایت نمیرسند

سیم بانان را خبرکن !

شاید کاجی افتاده باشد . . .

.

.

.

چقدر کم توقع شده ام

نه آغوشت را می خواهم نه یک بوسه نه دیگر بودنت را..

همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست

مرا به آرامش می رساند….

حتی اصطحکاک سایه هایمان… کافیست

.

.

.

خدایا

بت بود ؛ “بت شکن” فرستادی

من پر از بغضم  ”بغض شکن” هم داری . . . ؟

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کامیار در تاریخ 1392/11/22 و 9:28 دقیقه ارسال شده است

داداش وبت عالی شده این اس ام اس ها خیلی عالین عالیشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ___@@@@@@@@@@@@@@ ___@@@@@@@@@@@@@@ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ _________@@@@@@@ _____@@@@@@@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ ______@@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ __@@@@@____________@@@@@ ___@@@@@__________@@@@@ ____@@@@@________@@@@@ _____@@@@@______@@@@@ ______@@@@@____@@@@@ _______@@@@@__@@@@@ ________@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@@@ _________@@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@@ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ _@@@@@@@@@@@@@ _@@@@@@@@@@@@@ ____________@@@@@ ____________@@@@@ ____________@@@@@ _@@@@@@@@@@@@@ _@@@@@@@@@@@@@ ____________@@@@@ ____________@@@@@ ____________@@@@@ _@@@@@@@@@@@@@ _@@@@@@@@@@@@@ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سلام عزیزانم اسم من جابر از شهر کرمانم ممنون از شما که از وب من باز دید کردید لطفا نظر بوهید دوستون دارم با تشکر مدیر وبلاگ جابر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام عکس خوشتان می اید
    نظرتون درباره وب من چیه
    از کدام صفحه وبم خوشتون میاد
    تبلیغات شما

    محل تبلیغات شما


    ads


    آپلود عكس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 205
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 469
  • باردید دیروز : 446
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,447
  • بازدید ماه : 8,052
  • بازدید سال : 13,501
  • بازدید کلی : 73,955
  • کدهای اختصاصی
    //////////////RB:Blog_Archive_Link

    بنر گل

    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایخرید آموزش پیانو ت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    نایت نما


    http://love-me-mz.rozblog.com/archive


    قالب وبلاگ

    دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

    دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

    کد تغییر شکل موس



    کد ساعت فلش


    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    .
    فال حافظ

    تماس با ما

    دریافت کد خداحافظی



    رمان برای تو

    ارسال لینک ارسال لینک

    کلیک کن

    تبادل لینک - تبادل لینک دانلود - من میگم
    http://link100.rozblog.com/ تبادل لینک رایگان - دایرکتوری تبادل لینک افزايش بازديد رايگان-hits up - افزايش بازديد رايگان خرید آموزش پیانو ليست وبلاگهای به روز شده








    ツ کد آیکن نوار آدرس ツ
    http://bo3e.com/wp-content/uploads/favicon2.gif
    √ گالری عکس بوسه

    افزايش بازديد رايگان-hits up - افزايش بازديد رايگان

    لینک باکس
    تبادل لینک هوشمند - تبادل لینک با کلیه سایتها و وبلاگها تبادل لینک - تبادل لینک دانشنامه حقوق - نرم افزارهای حقوقی ، مقالات حقوقی، قوانین و مقررات ، آرای وحدت رویه ساعت مچی
    از ما حمایت کنید


    (بهترین لینک باکس)
    ارسال لینک